Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Σχετικά με τη δωρεά οργάνων...

Εγω προσωπικα, αλλα και ολη η οικογενεια μου, θα αρνηθουμε αμεσα τη δια της βιας δωρεα οργανων, χωρις αυτο να σημαινει οτι ειμαστε εναντιον της... προσφορας ζωης με τον τροπο αυτο. Αμεσα ομως, θα αρω την αρνηση μου, αν η λιστα αυτη, θα βρισκεται σε κοινη θεα, (internet, κ.α.) Ωστε να εντοπιζεται αμεσως, ονοματεπωνυμο βουλευτη, υπουργου ή και συγγενων αυτων, ή να υπαρξει ενα ειδος alert για τετοιες περιπτωσεις. Και φυσικα, πρωτα απ΄ ολα, θελω να δω την ενυπογραφη επιθυμια του υπουργου και ολων των υπολοιπων βουλευτων και μη, κυβερνητικων στελεχων, πως, σημερα και για οσο διαστημα συζητειται το νομοσχεδιο, αυτοι ειναι ηδη δωρητες οργανων. Αν δεν ειναι αυτοι σημερα, δεν προκειται να ειμαι εγω αυριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου