Η μεγαλύτερή σήραγγα της Ελλάδας αλλά και των Βαλκάνιων, μήκους 6 χλμ, η οποία παρακάμπτει την κοιλάδα των Τεμπών, διανοίχθηκε σήμερα, καθώς «συνάντησαν» η μία άκρη της την άλλη, μετά από έκρηξη που προκλήθηκε στο σημείο συνάντησης.
Εορταστικό χαρακτήρα στην καθολική διάνοιξη της σήραγγας, έδωσαν η Παραχωρησιούχος Εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. και η Κατασκευαστική Κοινοπραξία Μαλιακός - Κλειδί, καθώς μετά την διάνοιξη ακολούθησε γιορτή, στο Βόρειο Μέτωπο της Σήραγγας στο Ομόλιο.
Οι εργασίες για την κατασκευή της, ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2008 και από τα δύο μέτωπα ταυτόχρονα - από το Νότιο Μέτωπο δηλαδή το οποίο βρίσκεται στην είσοδο της Κοιλάδας των Τεμπών και από το Βόρειο Μέτωπο το οποίο βρίσκεται στο Ομόλιο. Σήμερα, μετά από 2 χρόνια και 9 μήνες εργασιών, τα δύο μέτωπα συναντήθηκαν, στη μέση, στα 3 χιλιόμετρα δηλαδή, και έτσι άνοιξε απ’ άκρη σε άκρη η μεγαλύτερη οδική σήραγγα.
Η διαδικασία διάνοιξης έγινε παρουσία του γενικού Γραμματέα Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σέργιου Λαμπρόπουλου, του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού, λοιπών εκπροσώπων φορέων αλλά και των εργαζομένων στην σήραγγα.
Στο περιθώριο πάντως της πανηγυρικής εκδήλωσης, αναπτύχθηκε προβληματισμός όσον αφορά στις διαπραγματεύσεις μεταξύ κράτους και εταιρίας, για την παραπέρα πορεία του έργου - υπάρχουν οφειλόμενα του κράτους προς την εταιρεία - καθώς είναι ορατός ο κίνδυνος διακοπής των εργασιών. Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν σε ένα μήνα, οπότε και θα υπάρχει σαφής εικόνα για το τι μέλει γενέσθαι. Ο κ. Λαμπρόπουλος, από την πλευρά του, αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε δήλωση, καθώς όπως τόνισε, «όσο διαρκούν οι διαπραγματεύσεις, δεν έχει νόημα καμία πρόβλεψη για το αποτέλεσμα τους».
Οι εργασίες για την κατασκευή της, ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2008 και από τα δύο μέτωπα ταυτόχρονα - από το Νότιο Μέτωπο δηλαδή το οποίο βρίσκεται στην είσοδο της Κοιλάδας των Τεμπών και από το Βόρειο Μέτωπο το οποίο βρίσκεται στο Ομόλιο. Σήμερα, μετά από 2 χρόνια και 9 μήνες εργασιών, τα δύο μέτωπα συναντήθηκαν, στη μέση, στα 3 χιλιόμετρα δηλαδή, και έτσι άνοιξε απ’ άκρη σε άκρη η μεγαλύτερη οδική σήραγγα.
Η διαδικασία διάνοιξης έγινε παρουσία του γενικού Γραμματέα Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σέργιου Λαμπρόπουλου, του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού, λοιπών εκπροσώπων φορέων αλλά και των εργαζομένων στην σήραγγα.
Στο περιθώριο πάντως της πανηγυρικής εκδήλωσης, αναπτύχθηκε προβληματισμός όσον αφορά στις διαπραγματεύσεις μεταξύ κράτους και εταιρίας, για την παραπέρα πορεία του έργου - υπάρχουν οφειλόμενα του κράτους προς την εταιρεία - καθώς είναι ορατός ο κίνδυνος διακοπής των εργασιών. Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν σε ένα μήνα, οπότε και θα υπάρχει σαφής εικόνα για το τι μέλει γενέσθαι. Ο κ. Λαμπρόπουλος, από την πλευρά του, αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε δήλωση, καθώς όπως τόνισε, «όσο διαρκούν οι διαπραγματεύσεις, δεν έχει νόημα καμία πρόβλεψη για το αποτέλεσμα τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου