Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Δεν ψηφίζουμε πολιτικούς γόνους και προβελημένους από τα ΜΜΕ.


pou-psifizwΌσοι εξ ημών διαθέτουμε κάποια προσωπική αξιοπρέπεια, δεν ψηφίζουμε αύριο πολιτικούς γόνους και πολιτικά …
τζάκια, ούτε προβελημένους από τα ΜΜΕ. Δεν γινόμαστε αθύρματα πολιτικών οικογενειών και μιντιαρχών.Από την άλλη πάλι, ό,τι νέο και να ψηφίσουμε το σύστημα θα το αφομοιώσει και θα το μετατρέψει σε όμοιό του σε χρόνο μηδέν, οπότε φρούδες ελπίδες.
Τουλάχιστον, αφού το σύστημα δεν βάζει περιορισμό
των θητειών για το πολιτικό προσωπικό, ας το βάλουμε μόνοι μας. Ας αποστρατεύσουμε κάποιους πριν προλάβουν να εγκαταστήσουν τους γόνους τους και να μας παραδώσουν ως προίκα τους.
Προσωπικά, ψηφίζω πάντα κάποιο κόμμα και όχι τα πρόσωπα που μου χώνει το σύστημα κάτω από τη μύτη για να επιλέξω να με εκπροσωπήσουν. Έτσι κι αλλιώς το σύστημά μας είναι κοινοβουλευτική κομματοκρατία, τα δε πρόσωπα είναι υποχρεωμένα να ακολουθούν τις κομματικές γραμμές και να υπακούν στις εντολές του αρχηγού. Δεν φέρω τουλάχιστον και το βάρος στη συνείδησή μου ότι ανέδειξα εγώ τους νέους δυνάστες μου.
Αν και δεν έχει νόημα η ψήφος μου μέσα στο σύστημα, ούτε αλλάζει τίποτα, πηγαίνω να ψηφίσω ό,τι μου δίνει έστω και ψεύτικες ελπίδες να ανατρέψει το σύστημα, γιατί η αποχή μου, έχει προβλεφθεί να σημαίνει λευκή εξουσιοδότηση και να μην ενοχλεί καθόλου το σύστημα.

[hassapis-peter.blogspot.gr
triklopodia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου