Ο εμπαιγμός
σε βάρος των καταναλωτών συνεχίζεται κανονικά, καθώς όχι μόνο δεν έχουν δει
μείωση των τιμών ανάλογη της μείωσης των μισθών και των συντάξεών τους, αλλά
επιπρόσθετα συνειδητοποιούν ότι πληρώνουν πολύ ακριβότερα σε σχέση με τους
ευημερούντες Ευρωπαίους, π.χ. τους Γερμανούς, τα ίδια προϊόντα.
Η κυβέρνηση περί άλλα τυρβάζει ακόμα και όταν υποτίθεται ότι απαντάει στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ενώ… αναμένονται τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει ξεκινήσει πριν από μερικά χρόνια η Επιτροπή Ανταγωνισμού προκειμένου να εντοπιστούν περιπτώσεις πολυεθνικών που πωλούν ακριβότερα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ε.Ε.
Η απάντηση που δόθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και την Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα «Σκάνδαλο με τις διαφορές λιανικής τιμής προϊόντων που διατίθενται στην Ελλάδα από γερμανικές και άλλες πολυεθνικές» θεωρείται ως μη απάντηση. Όπως είπε ο βουλευτής Θοδωρής Δρίτσας στην «Εφ.Συν.», τις επόμενες ημέρες θα επανέλθουν με την ίδια ερώτηση, μήπως και λάβουν ουσιαστικές απαντήσεις.
Οι ερωτώντες βουλευτές αναφέρονται σε συγκεκριμένα προϊόντα του πολυκαταστήματος MEDIA MARKT, αλλά και του ΙΚΕΑ, τα οποία παραθέτουν με ακρίβεια και μαζί και τις τιμές πώλησής τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αναφέρουν μάλιστα στην περίπτωση της MEDIA MARKT (βλ. πίνακα) ότι αν συνυπολογιστεί στις τιμές η διαφορά ΦΠΑ που είναι 19% στη Γερμανία έναντι 23% στην Ελλάδα, η διαφορά επί της καθαρής τιμής (χωρίς ΦΠΑ) ξεπερνάει το 65% και είναι φυσικά σε βάρος του Έλληνα καταναλωτή.
Μάλιστα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο έγγραφό της επικαλείται την Εθνική Τράπεζα και αποτελέσματα εμπειρικών μελετών που καταλήγουν ότι οι τιμές προσαρμόζονται στη μείωση μισθών με καθυστέρηση 5 τριμήνων.
Πηγή
ixnos1
Η κυβέρνηση περί άλλα τυρβάζει ακόμα και όταν υποτίθεται ότι απαντάει στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ενώ… αναμένονται τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει ξεκινήσει πριν από μερικά χρόνια η Επιτροπή Ανταγωνισμού προκειμένου να εντοπιστούν περιπτώσεις πολυεθνικών που πωλούν ακριβότερα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ε.Ε.
Η απάντηση που δόθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και την Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα «Σκάνδαλο με τις διαφορές λιανικής τιμής προϊόντων που διατίθενται στην Ελλάδα από γερμανικές και άλλες πολυεθνικές» θεωρείται ως μη απάντηση. Όπως είπε ο βουλευτής Θοδωρής Δρίτσας στην «Εφ.Συν.», τις επόμενες ημέρες θα επανέλθουν με την ίδια ερώτηση, μήπως και λάβουν ουσιαστικές απαντήσεις.
Οι ερωτώντες βουλευτές αναφέρονται σε συγκεκριμένα προϊόντα του πολυκαταστήματος MEDIA MARKT, αλλά και του ΙΚΕΑ, τα οποία παραθέτουν με ακρίβεια και μαζί και τις τιμές πώλησής τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αναφέρουν μάλιστα στην περίπτωση της MEDIA MARKT (βλ. πίνακα) ότι αν συνυπολογιστεί στις τιμές η διαφορά ΦΠΑ που είναι 19% στη Γερμανία έναντι 23% στην Ελλάδα, η διαφορά επί της καθαρής τιμής (χωρίς ΦΠΑ) ξεπερνάει το 65% και είναι φυσικά σε βάρος του Έλληνα καταναλωτή.
Μάλιστα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο έγγραφό της επικαλείται την Εθνική Τράπεζα και αποτελέσματα εμπειρικών μελετών που καταλήγουν ότι οι τιμές προσαρμόζονται στη μείωση μισθών με καθυστέρηση 5 τριμήνων.
Πηγή
ixnos1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου