Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Χάρυ Κλυνν: "Οι αλαζόνες πολιτικοί αν πέσουν στα χέρια του λαού θα τους βγάλουν λουρίδες"

Χείμαρρος ο Χάρυ Κλυνν κατά των πολιτικών. Έκανε λόγο για βιαστές της "Ελλάδας" και ζήτησε τη τιμωρία τους. Όπως αποκάλυψε δέχεται απειλητικά ηλεκτρονικά μηνύματα (vid)
Με πολύ σκληρές εκφράσεις ο ηθοποιός Χάρυ Κλυνν, επιτέθηκε στους πολιτικούς της χώρας και ιδιαίτερα σε αυτούς που συναίνεσαν ή συναινούν στα μνημόνιο της τρόικας .


Μ΄ένα σκληρό λεξιλόγιο  και με χαρακτηρισμούς όπως "καθίκια" "ολετήρες¨και "βιαστές της Ελλάδας", ο ηθοποιός εύχεται  αυτοί οι πολιτικοί να πάνε φυλακή  και να μην πέσουν στα χέρια του λαού.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός μιλώντας στην τηελόραση του ΑΝΤ:
"Αν είχα τη βιολογική δύναμη γιατί είμαι και κάπως μεγάλος στην ηλικία θα μπορούσαν να προβώ στη μεγαλύτερη ακρότητα χωρίς να απολογηθώ. Θα έδινα και την ίδια μου της ζωή. Γιατί τι νόημα έχει να ζω εγώ και ο διπλανός μου άνθρωπος να πεθαίνει και το νέο παιδί να πάει στο σχολείο και να λιποθυμά και να μην έχει να φάει. Η φτώχεια και η δυστυχία να πλανάται στα ελληνικά σπίτι. Έχει κανένα νόημα να ζω εγώ; Για το τομάρι το δικό μου δηλαδή;
Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν οι κύριοι αυτοί. Εμένα με ενδιαφέρει όσο γίνεται πιο γρήγορα να δεχτούν τη τιμωρία του ελληνικού λαού. Αυτοί οι αλαζόνες πίστευαν ποτέ ότι ο  Σαντάμ Χουσείν ι θα είχε αυτό το τέλος που είχε;
Πίστευε ποτέ ο Καντάφι ότι θα είχε αυτό το τέλος που είχε; Για αυτό να εύχονται όλα αυτά τα καθίκια οι ολετήρες και βιαστές της Ελλάδας  να πάνε φυλακή για να μην πέσουν στα "χέρια" του λαού. Γιατί αν πέσουν στα χέρια του ελληνικού λαού θα τους βγάλουν λουρίδες."
Μάλιστα όπως αποκάλυψε δεν δίνει σημασία στα απειλητικά σημειώματα και mail που δέχεται και όπως είπε πως δεν φοβάται κανέναν και θα συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι το τέλος

news247 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου