Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Παπακωνσταντίνου: "Δεν θα γίνω εξιλαστήριο θύμα. Δεν αλλοίωσα τη λίστα και δεν γνώριζα αν υπάρχουν συγγενείς μου μέσα"

Διαβάστε την ανακοίνωση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου
Αρνείται κατηγορηματικά ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου ότι είχε σχέση με οποιονδήποτε λογαριασμό στη λίστα Λαγκάρντ, καθώς και ότι έκανε παρέμβαση σε αυτή.
Σε γραπτή δήλωσή του, ο κ. Παπακωνσταντίνου τονίζει πως δεν εγνώριζε ότι υπήρχαν στη λίστα πρόσωπα του ευρύτερου συγγενικού του περιβάλλοντος και θεωρεί αυτονόητο ότι όλοι αυτοί οι λογαριασμοί θα ελεγχθούν πλήρως για να φανεί η αλήθεια. Δεν θα γίνω εξιλαστήριο θύμα σε αυτήν την υπόθεση προσθέτει ο κ. Παπακωνσταντίνου.
Διαβάστε  ολόκληρη η ανακοίνωση:
"Τις τελευταίες ώρες γίνεται μια άθλια διαδικασία διαρροών και περιγραφών ονομάτων γύρω από τη "λίστα Λαγκάρντ", σύμφωνα με την οποία "φωτογραφίζονται" άτομα του ευρύτερου συγγενικού μου περιβάλλοντος και γίνονται εικασίες περί "αλλοίωσης".
Δηλώνω κατηγορηματικά τα εξής:
1. Καμμία απολύτως σχέση δεν είχα και δεν έχω με οποιονδήποτε λογαριασμό στη λίστα.
2. Καμμία απολύτως παρέμβαση στα στοιχεία που εγώ ζήτησα και έλαβα από τις Γαλλικές αρχές δεν έχω κάνει - παρέδωσα στους αρμόδιους τα πλήρη στοιχεία που μου παραδόθηκαν.
3. Εάν υπάρχουν λογαριασμοί στη λίστα που αφορούν σε πρόσωπα του ευρύτερου συγγενικού μου περιβάλλοντος, είναι κάτι το οποίο δεν εγνώριζα μέχρι σήμερα.
4. Είναι αυτονόητο ότι όλοι αυτοί οι λογαριασμοί θα ελεγχθούν πλήρως για να φανεί η αλήθεια.
Δεν πρόκειται να αποδεχθώ την κατασκευή ενοχής εκεί που δεν υπάρχει ούτε να γίνω εξιλαστήριο θύμα σε αυτήν την υπόθεση. Άλλωστε με δική μου πρωτοβουλία φρόντισα να έρθουν τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα και τα παρέδωσα στον ΣΔΟΕ για να γίνει έλεγχος.
Ζητώ να έρθουν όλα τα στοιχεία στο φως - ονομαστικά και άμεσα - και να γίνει πλήρης διερεύνηση."

news247

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου