Για τουλάχιστον ένα 12μηνο, οι οδηγοί που επέλεξαν να βάλουν υγραέριο
στο ΙΧ τους, θα μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι (ή να οδηγούν ήσυχοι αν
προτιμάτε). Η εξίσωση του φόρου στο υγραέριο με το πετρέλαιο κίνησης,
προγραμματίζεται να αποδώσει εισπρακτικά το 2014. Άρα, και η εξίσωση του
φόρου, θα αναβληθεί για τη μεθεπόμενη χρονιά.
Με βάση το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, το μέτρο θα αποδώσει 20 εκατ. ευρώ. Η εξίσωση του φόρου, προγραμματίζεται να γίνει με μονάδα μέτρησης τον τόνο. Αυτό σημαίνει ότι σε έναν τόνο υγραερίου, από το 2014 θα επιβάλλεται φόρος 330 ευρώ αντί για 220 ευρώ σήμερα. Επειδή όμως ένας τόνος υγραερίου έχει περίπου 1800 λίτρα, η επιβάρυνση που θα προκύψει θα είναι της τάξεως των 7-8 λεπτών ανά λίτρο.
Αν δεν αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή (σ.σ ο συγκεκριμένος προγραμματισμός για επιβολή του αυξημένου φόρου από το 2014 και όχι νωρίτερα), τότε η αλλαγή του καυσίμου αποκτά νόημα. Ο λόγος;
Μέχρι να γίνει η εξίσωση του ειδικού φόρου, το αυτοκίνητο που διανύει έως και 15.000 χιλιόμετρα σε ετήσια βάση, θα μπορεί να εξοικονομεί ακόμη και 1000 ευρώ ετησίως από τη μετατροπή του καυσίμου (σ.σ υποθέτουμε ότι το ΙΧ με την βενζίνη καταναλώνει 8 λίτρα καυσίμου για να διανύσει 100 χιλιόμετρα ενώ το ΙΧ με υγραέριο 20% περισσότερο δηλαδή 9,6 λίτρα).
Με το που θα γίνει η εξίσωση από το 2014, το οικονομικό όφελος θα εξακολουθήσει να υπάρχει. Απλώς αντί να είναι 1000 ευρώ θα είναι περίπου 700 ευρώ σε ετήσια βάση. Γεγονός ότι αν δεν υπάρξει άλλη έκπληξη με τους φόρους, το κόστος της αντικατάστασης του καυσίμου, θα αποσβεστεί σε περίπου έναν χρόνο.
fpress.gr
Με βάση το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, το μέτρο θα αποδώσει 20 εκατ. ευρώ. Η εξίσωση του φόρου, προγραμματίζεται να γίνει με μονάδα μέτρησης τον τόνο. Αυτό σημαίνει ότι σε έναν τόνο υγραερίου, από το 2014 θα επιβάλλεται φόρος 330 ευρώ αντί για 220 ευρώ σήμερα. Επειδή όμως ένας τόνος υγραερίου έχει περίπου 1800 λίτρα, η επιβάρυνση που θα προκύψει θα είναι της τάξεως των 7-8 λεπτών ανά λίτρο.
Αν δεν αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή (σ.σ ο συγκεκριμένος προγραμματισμός για επιβολή του αυξημένου φόρου από το 2014 και όχι νωρίτερα), τότε η αλλαγή του καυσίμου αποκτά νόημα. Ο λόγος;
Μέχρι να γίνει η εξίσωση του ειδικού φόρου, το αυτοκίνητο που διανύει έως και 15.000 χιλιόμετρα σε ετήσια βάση, θα μπορεί να εξοικονομεί ακόμη και 1000 ευρώ ετησίως από τη μετατροπή του καυσίμου (σ.σ υποθέτουμε ότι το ΙΧ με την βενζίνη καταναλώνει 8 λίτρα καυσίμου για να διανύσει 100 χιλιόμετρα ενώ το ΙΧ με υγραέριο 20% περισσότερο δηλαδή 9,6 λίτρα).
Με το που θα γίνει η εξίσωση από το 2014, το οικονομικό όφελος θα εξακολουθήσει να υπάρχει. Απλώς αντί να είναι 1000 ευρώ θα είναι περίπου 700 ευρώ σε ετήσια βάση. Γεγονός ότι αν δεν υπάρξει άλλη έκπληξη με τους φόρους, το κόστος της αντικατάστασης του καυσίμου, θα αποσβεστεί σε περίπου έναν χρόνο.
fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου