Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ....!!

Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι Ελληνες επι 40 χρονια κραζουν τα κομματα της διαπλοκης,αλλα τους ψηφιζουν λογο ατομικων πελατειακων σχεσεων.
Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι το 80% των νεοελληνων δεν ξερει ουτε τα πιο βασικα της Ιστοριας του.
Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι νεοελληνες,εχοντας εμποτιστει απ την διαφθορα μεχρι το μεδουλι,εχουν το θρασος να λενε οτι τους κλεβει το κρατος ενω οι ιδιοι...

κλεβονται αναμεταξυ τους και στα καπακια κλεβουν και το κρατος

Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι νεοελληνες, λενε οτι δεν τιμωρουνται οι πολιτικοι,ενω οι ιδιοι για ενα πταισμα (π.χ παρανομο παρκαρισμα), πηγαινουν στο βυσμα να τους σβησει την 10 ευρω κληση.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι νεοελληνες εχουν το θρασος να λενε οτι θιγεται η Δημοκρατια τους επειδη μπηκε η Χρυση Αυγη στη Βουλη,την ιδια ωρα που οι Δημοκρατες πολιτικοι που ψηφιζαν επι 40 χρονια περνουν φασιστικους νομους για να την βγαζουν καθαρη και να μετακυλιουν τα βαρη στους πολιτες οποτε γουσταρουν.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι Νεοελληνες της Μεταπολιτευσης εκαναν την Ελλαδα το πιο διεφθαρμενο κρατος της Ευρωπης


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι μια ισχνη εξωκοινοβουλευτικη μειοψηφια δεν με αφηνει να δηλωσω ελευθερα οτι ειμαι Ελληνας κρατωντας την Ελληνικη Σημαια και με κατηγορει ως Φασιστα.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι η Ελλαδα ειναι η μοναδικη χωρα της Ευρωπης οπου γινονται ληστειες περιπτερου με πολεμικα τυφεκια τυπου ΑΚ-47 τα οποια φεραν στην Ελλαδα "οικονομικοι μεταναστες".


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι νεοελληνες ειναι ημιμαθεις και ξερολες ταυτοχρονα (μεανδρος=σβαστιγκα, εθνικισμος= ναζισμος κτλ)


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι εντος της χωρας υπαρχουν Ελληνες που καταπτυστα υποστηριζουν τους ακραιους αλυτρωτισμους γειτονικων χωρων,ενω οταν παω να ορθωσω αντιλογο μου φορουν την ταμπελα του Ναζι και φασιστα.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας που τα Ελληνικα πανεπιστημια εχουν γινει αβατα ανδρα παρακρατικων-αναρχικων ,πρεζεμπορων και φυτωρια μελλοντικων κομματοσκυλων


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι νεοελληνες καταντησαν αμερικανοποιημενα κρεατα του lifestyle με μηδενικη ή λανθασμενη κριση.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας διοτι σε καμμια αλλη Δημοκρατικη χωρα του κοσμου, δεν υπηρξε Πρωθυπουργος που ειχε πατερα και παππου Πρωθυπουργους και επαγγελματιες βουλευτες που θεωρουν την εκλογη κληρονομικη.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι η μονη κουλτουρα που χει να επιδειξει ο νεοελληνας ειναι μπουζουκια,Μυκονος και σουβλακι.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι η Ελλαδα ειναι πρωτη σε παιδικη παχυσαρκια, παιδικο διαβητη, καπνισμα/ καταναλωση αλκοολ απο ανηλικους, πρωτη σε ατυχηματα κτλ στην Ευρωπη.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι νεοελληνες, αφησαν τους "δημοκρατες" πολιτικους να πουλησουν την Εθνικη Κυριαρχια για τα 30 αργυρια των μισθων και συνταξεων των βολεμενων ΔΥ , ενω μια φορα και εναν καιρο, καποιοι ηλιθιοι/φασιστες σηκωναν τα οπλα σε εχθρους πολυπληθεστερους εναντια σε ολες τις πιθανοτητες για να αμυνθουν του πατριου εδαφους.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι ενας Φασιστας ονοματι Ιωαννης Μεταξας, οργανωσε το κρατος,δημιουργησε το ΙΚΑ, δημιουργησε τον Κωδικα Αστικου Δικαιου, αναδιαμορφωσε την παιδεια και την χωρα με εθνικο συμφερον και μονο,καθιερωσε την εργατικη πρωτομαγια, ετοιμασε ηθικα και υλικα εναν λαο να πολεμησει εναντιον ολων,να δοξαστει απο εχθρους και συμμαχους και να νικησει,αλλα ηταν κακος γιατι χαιρετουσε με το χερι σηκωμενο ψηλα οπως οι φασιστες Ιταλοι και Ναζι Γερμανοι στους οποιους ειπε ΟΧΙ( δεν ξυπνησε μια καλη μερα ο λαος μονος του και ε! ιπε οχι οπως λενε οι βολεμενοι εκπαιδευτικοι στα παιδακια),ενω οι Δημοκρατες εκλεγμενοι ταγοι του λαου, εδωσαν το Μακεδονια στα Σκοπια, αφησαν την σημαια να την παρει ο αερας στα Ιμια, αφηνουν τουρκικες φρεγατες να φτανουν μεχρι το Σουνιο στα πλαισια της καλης γειτονιας, αποφασισαν οτι η Κυπρος ηταν μακρυα,ξεπουλησαν κερδοφορες δημοσιες επιχειρησεις, διελυσαν πληρως την παιδεια και κατατσαλαπατησαν τα εργατικα δικαιωματα σε δημοκρατικα παντα πλαισια.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι στην Ελλαδα της μεταπολιτευσης που ολες οι τρομοκρατικες οργανωσεις που δολοφονουσαν ,ηταν και ειναι Ακρο/Αριστερες, και ομως οι Νεοελληνες ακομα καιγονται για τους ναζι της Χ.Α που μπηκαν στη Βουλη.


Ντρεπομαι που ειμαι Ελληνας γιατι οι νεοελληνες πολιτες του αριστεροστροφου αυτου κρατιδιου, "ξεχασαν" ή αγνοουν σκοπιμως τις σφαγες ιδεολογικου μισους του ΕΛΑΣ και της ΟΠΛΑ σε Διστομο (ναι εκει που σφαξαν οι Γερμανοι Ελληνες),Φενεο,ΟΥΛΕΝ,Μελιγαλα (ανηλικους δοσιλογους δεν εχω ξαναματαδει) και θυμουνται σκοπιμα μονο τις εκτελεσεις φυλετικου μισους των Γερμανων. Υποψιν οτι στις Βαλτικες-πρωην σοβιετικες χωρες τα κομμουνιστικα συμβολα εχουν ποινικοποιηθει οπως τα Ναζιστικα. Η ημιμαθεια που προειπα.


Εσεις σαν καλοι Ευρωπαιοι "Δημοκρατικοι" Ελληνες θιχτειτε που μπηκε ο φασιστας Μιχαλολιακος στη Βουλη πρωτη φορα στην ιστορια και για το Εγερθητι στους εντολοδοχους γκεμπελισκους των μεγαλοεργολαβων. Μεχρι εκει σας κοβει.
Αναγνώστης tromaktiko.blogspot




Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΗ...!!!
(Εγέρθητι και ντυθείτε...)


ELNEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου