Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Αποκλειστικό!!! Το νέο Ελληνικό Αυτοκίνητο “Super K” by Keraboss (+PHOTO GALLERY)

“Super K” ονομάζεται το νέο πολλά υποσχόμενο Ελληνικό Αυτοκίνητο, εξ’ ολοκλήρου σχεδιασμένο και κατασκευασμένο με υπερηφάνεια στην Ελλάδα από την εταιρεία   Keraboss. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας δεν πρόκειται για σχεδιαστική φαντασίωση αλλά πρόκειται για...
ένα ολοκληρωμένο project έτοιμο για παραγωγή! Δεν αποτελεί αυτοκίνητο για δέκα βόλτες το χρόνο! Είναι το καθημερινό “jean” των αυτοκινήτων.

Για οποιαδήποτε χρήση, από οποιοδήποτε κοινό ή ηλικία και οποιαδήποτε εποχή, Άκρως ρεαλιστικό και άκρως ιδιαίτερο, με ελευθερία για τον κάθε κάτοχο του, να προσθέσει με customizing το στίγμα της προσωπικότητάς του.

Διαστάσεων: 3,08m μήκος x 1,45m πλάτος x 1,62m ύψος. Μεταξόνιο: 2,11m Στη sport έκδοση : 1000cc, 118hp, 700kg, 5,93kg ανά ίππο.


Τεχνικά και άλλα Χαρακτηριστικά:
Καρότσα & Βάσεις (σασί): Το “Super K”, έχει εξωτερικό αμάξωμα από πολυεστέρα, με το εσωτερικό μέρος της καρότσας του, να είναι επίσης με πάτωμα από πολυεστέρα ενισχυμένο. Η καρότσα όλόκληρη είναι ανεξάρτητη από το σασί – βάση,στο οποίο επάνω βιδώνεται. Το σασί είναι πολύ ενισχυμένο από κιλοδοκούς.
Το δέσιμο καρότσας και βάσης – σασί δημιουργεί κορυφαία στρεπτική ακαμψία.
Στο σασί – βάση, τύπου σκάλας, βιδωτό, προσαρμόζονται, εμπρόσθιο τμήμα και οπίσθιος άξονας μετά κινητήρος και συστήματος μεταδόσεως εξολοκλήρου από Smart 1000cc με τους τροχούς του, που το κάνουν κινήσιμο.
Πέδηση, ανάρτηση, ηλεκτρική εγκαταστάση καλωδίων και ηλεκτρονικών αισθητήρων και εγκεφάλων, σύστημα θέρμανσης, τιμόνι, καθίσματα, αερόσακοι, άπαντα από Smart 1000cc. Το όλο αυτοκίνητο, είναι επακριβώς στηριγμένο λειτουργικά σε Smart 1000cc.
Επιλογή ταχυτήτων: Το “Super K”, δύναται να έχει επιλογές ταχυτήτων, σε αυτόματο, σε ...



σειριακό και F1 ή και όλα μαζί, καθώς και ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι.
Διαστάσεις: οι διαστάσεις του είναι 3,08m μήκος, 1,45m πλάτος, 1,62m ύψος.
Μεταξόνιο: 2,11m
Κινητήρας: θα φέρει κινητήρες βενζίνης, ιπποδυνάμεων από 62HP, 72HP έως 80HP ατμοσφαιρικούς κινητήρες, 84HP έως 118HP turbo κινητήρες, καθώς και πετρελαίων 800cc, ιπποδυνάμεων 54HP έως 68HP.
Sport έκδοση: Η πιο sport έκδοσή του με ηλεκτρονική αναβάθμιση (από εμάς), είναι με 118HP turbo, στα 700kgr βάρος, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει 5,93kgr ανά ίππο.
Που απευθύνεται: Το κοινό του “Super K”, εκτός των ιδιωτών συγκεκριμένου προφιλ, είναι και τα γραφεία ενοικιάσεων στα νησιά, από τα οποία λείπει άκρως ένα Fun Car, το οποίο με απλές κινήσεις γίνεται τελείως Cabrio ή κλειστό με κουκούλα Soft. Με Hard top διαιρούμενο ή αποσπώμενο, πάνω από την καμπίνα οδήγησης ή πίσω από το targa η πλάτη του “πόρτα” ( όπως φαίνεται και σε κάποιες φωτογραφίες). Οι πόρτες του είναι και αυτές αποσπώμενες πάνινες ή διαιρούμενες πολυεστερικές, δίνοντας σε αυτόν που θα το οδηγεί, την χαρά της ελευθερίας και την υπεροχή της ιδιαιτερότητας.
Είναι αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων, που δημιουργεί ευχαρίστηση όχι μόνο βλέποντάς το, αλλά και οδηγώντας το. Για οποιαδήποτε χρήση, από οποιοδήποτε κοινό ή ηλικία και οποιαδήποτε εποχή, κάτι αντίστοιχο δηλαδή, με τα παντελόνια τύπου jeans. Έχει την οδηγητική απλότητα ενός Smart, με την αίσθηση ενός Τζιπ.

Επιπλέον ο πολυεστέρας, δεν σκουριάζει και δεν σαπίζει. Επισκευάζεται δε από τον οποιονδήποτε.

PAVLOS KERABOSS

Μια μικρή αναδρομή, στην σχεδιαστική – εξελικτική και κατασκευαστική πορεία του στον χώρο των αυτοκινήτων:

 Από το 1966 συμμετείχε σε αγώνες αυτοκινήτων με NSU TT, με πρώτο μου ξεκίνημα το Rally Acropolis, έως το 1972 με τελευταία του συμμετοχή στο Rally Monte Carlo.
Από το 1975 ασχολείται με την κατασκευή, σχεδιασμό και εξέλιξη αυτοκινήτων.
Το 1977 είχε βιομηχανία αυτοκινήτων, την SAFARI HELLAS και κατασκεύαζε τα τζιπ Safari με μηχανές VW.
Προηγουμένως, είχε συντείνει στην εξέλιξη και των άλλων βιομηχανιών αυτοκινήτων, της CITROEN PONY και της FIAT αυτοκινητοβιομηχανίας Ελλάδος, με κατασκευές Hard Top.
Το επόμενο βήμα του, ήταν το 1985 η μετατροπή και εξέλιξη σε Cabrio και σε διάφορα Hard Top,των FIORINO της FIAT.
Το 1990 σχεδίασε και κατασκεύασε, για την Ελλάδα, με τεράστια επιτυχία την μετατροπή των POLSKI Pick Up και POLONEZ Pick Up σε King Cabs, του Skoda Favorit σε Full Cabrio και σε Open Top και του Workman Pick Up της Skoda, σε πολλαπλού τύπου φόρτωσης Cabrio. Ταυτόχρονα, σχεδίασε και κατασκεύασε τα ξύλινα ταμπλό, για όλα τα Skoda της Ελληνικής αντιπροσωπείας.
Το 1993 γνώρισε μεγάλη επιτυχία, στο χώρο των Rent a Car, ο σχεδιασμός και η μετατροπή που έκανε σε Cabrio, του FIAT Cinquecento, αφήνοντας άφωνους πολλούς Ιταλούς που το έβλεπαν στα νησιά, για πρώτη φορά.
Άλλοι σχεδιασμοί και μετατροπές του σε Cabrio ήταν, το Seat Ibiza, το Mazda 121 το αυγό και το Fiat Uno.
Ξεχωριστή επιτυχία, με ιδιαίτερα αρμονικές σχεδιαστικές γραμμές, γνώρισε το Mini Cooper (το παλαιό) σε μετατροπή Cabrio.
Από το 2004 και μετά, μη μπορώντας να ασχολείται μόνο με τον σχεδιασμό και την εξέλιξη των αυτοκινήτων, τον προσέλκυσε και ο χώρος των
ηλεκτρονικών βελτιώσεων-αναβαθμίσεων των αυτοκινήτων. Προτρεπόμενος από την σύζυγό του Stella Kerabos, σοβαρή γνώστρια της τεχνολογίας Η/Υ και μετά από εκπαίδευση με σοβαρούς αναβαθμιστές της Γερμανίας, δημιουργήσανε μια από τις μεγαλύτερες γκάμες αναβαθμίσεων στην Ευρώπη. www.ecu-chiptuning.eu. Στο χώρο αυτό των αναβαθμίσεων και διαγνώσεων, η Stella Kerabos είναι η μοναδική γυναίκα στην Ευρώπη.
Το 2011 ο Παύλος Κεραμπός δημιούργησε μαζί με την σύζυγό του Στέλλα, το πιο τελευταίο του επίτευγμα.
Την κατασκευή για παραγωγή του Εληνικού αυτοκινήτου “Super K” (Super Keraboss), εξωτερικής εμφανίσεως τύπου Τζίπ, με λειτουργία Smart, καθώς αποτελείται από μηχανικά μέρη Smart 1000cc.
Είναι αυτοκίνητο που δημιουργεί ευχαρίστηση όχι μόνο βλέποντάς το, αλλά και οδηγώντας το. Για οποιαδήποτε χρήση, από οποιοδήποτε κοινό ή ηλικία και οποιαδήποτε εποχή, κάτι αντίστοιχο δηλαδή, με τα παντελόνια τύπου jeans. Έχει την οδηγητική απλότητα ενός Smart, με την αίσθηση ενός Τζίπ.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου