Ο Μαγνητικός Κινητήρας είναι μια πολύ σημαντική και πολύ αρχαία επινόηση, η
οποία έχει κρατηθεί ως επτασφράγιστο μυστικό για πάρα πολλά χρόνια,
και με πολύ κόστος, έτσι ώστε να διατηρήση τα πανίσχυρα πετρελαϊκά καρτέλ
μέσα στο παιχνίδι της αγοράς ενέργειας.
Σήμερα, αν και εξακολουθεί να αποσιωπάται ή να υποβαθμίζεται το γεγονός της
ύπαρξης του από τα μεγάλα ελεγχόμενα ΜΜΕ, τα σημάδια των καιρών δείχνουν πως
έφθασε ο χρόνος να περάση από το πειραματικό στάδιο στην εφαρμογή, έστω και
χωρίς την βοήθεια της βιομηχανίας.
Με υποσχέσεις σχεδιάζουν να παραπλανήσουν για μία ακόμη φορά την ανθρωπότητα
με σκοπό να προκαλέσουν μια σύγχυση μεταξύ των 'πρασίνων' πηγών ενεργείας
και να στρέψουν τα βλέμματα του κόσμου σε 'καθαρές' πηγές που όμως όλες
απαιτούν μόνιμα εγκατεστημένες και φυσικά πολυδάπανες εγκαταστάσεις
(φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες κλπ) και οι οποίες βεβαίως έχουν εκ των
προτέρω κατοχυρωθεί από τα νεοταξικά καρτέλ και τους πολιτικούς υφισταμένους
τους. Είναι ο μοναδικός τρόπος να περισώσουν την κυριαρχία τους και
ταυτόχρονα να συντηρήσουν την ψευδαίσθηση στους υπηρέτες τους πως ελέγχουν
τις πηγές κάθε μορφής πλούτου. Αυτό μάλιστα το θεωρούν ως το πιο σημαντικό,
διότι χωρίς αυτούς είναι ανίσχυροι.
Το πλεονέκτημα όμως του μαγνητικού κινητήρα να είναι οικονομικά προσιτός,
μεταφερόμενος και αυτόνομος σε σχέση με τον χώρο που βρίσκεται, είναι
απόλυτα καταστρεπτικό για τα παραπάνω σχέδια. Πολύ σύντομα θα ζήσουμε όλοι
τα αποτελέσματα αυτής επερχόμενης επανάστασης και καλό είναι να είμαστε σε
θέση να διαχωρίζουμε τα 'πράσινα' και δήθεν 'οικολογικά' οράματα των
δυναστών μας από την δυναμικότητα μιας πραγματικής απαλλαγής του πλανήτη από
τις μολυσματικές μεθόδους μετατροπής αναλώσιμων υλικών σε ενέργεια.
Κώστας Σκανδάλης.
πηγη
οποία έχει κρατηθεί ως επτασφράγιστο μυστικό για πάρα πολλά χρόνια,
και με πολύ κόστος, έτσι ώστε να διατηρήση τα πανίσχυρα πετρελαϊκά καρτέλ
μέσα στο παιχνίδι της αγοράς ενέργειας.
Σήμερα, αν και εξακολουθεί να αποσιωπάται ή να υποβαθμίζεται το γεγονός της
ύπαρξης του από τα μεγάλα ελεγχόμενα ΜΜΕ, τα σημάδια των καιρών δείχνουν πως
έφθασε ο χρόνος να περάση από το πειραματικό στάδιο στην εφαρμογή, έστω και
χωρίς την βοήθεια της βιομηχανίας.
Ως προς το τεχνικό μέρος μπορούμε να πούμε μόνο -πολύ γενικά και θεωρητικά-,
πως πρόκειται για μία κυκλική συστοιχία πηνίων και μαγνητών, τοποθετημένων
γύρω από έναν άξονα σε θέσεις εναλλασσόμενης πολικότητας. Όταν το σύστημα
αυτό τεθή σε λειτουργία δεν σταματάει να περιστρέφεται χωρίς την παρεμβολή
του ανθρώπου.
Πρόκειται δηλαδή για μια ουσιαστικά αστείρευτη πηγή ενέργειας, μηδενικού
κόστους και ταυτόχρονα μηδενικών τιμών μόλυνσης του περιβάλλοντος.
Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι το γεγονός ότι το πειραματικό στάδιο έχει
σχεδόν ξεπεραστεί και μένει να δούμε τις εφαρμογές που θα έχη η τεχνολογία
αυτή , όσο και τις επιπτώσεις τους στην γενική εικόνα του κόσμου όπως τον
γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Πρώτα από όλα, διαθέτοντας ένα μεταφερόμενο κινητήρα που δεν χρειάζεται να
ενωθή με κανένα ηλεκτρικό ή άλλο δίκτυο παροχής για να λειτουργήση, θα
μπορούσαμε να τροφοδοτήσουμε με μηδενικού κόστους ενέργεια σταθμούς
αφαλάτωσης του θαλασσινού νερού και να εξασφαλίσουμε την χωρίς κόστος
μεταφορά του σε οποιαδήποτε περιοχή. Μια τέτοια αστείρευτη πηγή νερού, θα
μπορούσε να αρδεύση απέραντες άνυδρες και ακαλλιέργητες εκτάσεις με
αποτέλεσμα την μετατροπή του πλανήτη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, σε
έναν καταπράσινο παράδεισο !!
Η εφαρμογή της μετάδοσης της κίνησης με μαγνητικούς κινητήρες στα οχήματα
(έχει ήδη πραγματοποιηθεί πειραματικά) θα φέρη επανάσταση στις συγκοινωνίες
και το κυριώτερο : Σχεδόν θα εκμηδενίση τα κόστη παραγωγής και μεταφοράς
αγαθών με αποτέλεσμα την κάθετη άνοδο του βιοτικού επιπέδου για ξεκίνημα.
Η απεξάρτηση της παραγωγής από την κατανάλωση υλικών πηγών ενεργείας, εκτός
των άλλων θα σημάνη και την πλήρη ανατροπή των γεωπολιτικών ισορροπιών σε
κάθε γωνιά του πλανήτη.
Βεβαίως είναι αυτονόητο ότι τα πανίσχυρα καρτέλ που ελέγχουν όλες τις μορφές
ενέργειας σήμερα, δεν πρόκειται να παραδώσουν αμαχητί την απόλυτη κυριαρχία
που κατέχουν επάνω σε κάθε οικονομική, πολιτική, πνευματική και κυρίως επάνω
σε κάθε επιστημονική δραστηριότητα. Με δεδομένο ότι τα κέντρα εξουσίας τους
γνώριζαν πάντα και με κάθε λεπτομέρεια τις δυνατότητες της τεχνολογίας
αυτής, βλέποντας την ως επερχόμενη λαίλαπα που θα σαρώση τις τεχνολογίες
αναλωσίμων καυσίμων του περασμένου αιώνα, έχουν ξοδέψει απίστευτα ποσά σε
μια άνευ προηγουμένου προπαγάνδα υπέρ ενός σχεδίου με το οποίο ελπίζουν να
ανατρέψουν την δυναμική αυτής της τεχνολογίας : Την κατοχύρωση εναλλακτικών,
αλλά ελέγξιμων μορφών ενεργείας για την δημιουργία ενός μελλοντικού, δήθεν
'οικολογικού' παραδείσου.
πως πρόκειται για μία κυκλική συστοιχία πηνίων και μαγνητών, τοποθετημένων
γύρω από έναν άξονα σε θέσεις εναλλασσόμενης πολικότητας. Όταν το σύστημα
αυτό τεθή σε λειτουργία δεν σταματάει να περιστρέφεται χωρίς την παρεμβολή
του ανθρώπου.
Πρόκειται δηλαδή για μια ουσιαστικά αστείρευτη πηγή ενέργειας, μηδενικού
κόστους και ταυτόχρονα μηδενικών τιμών μόλυνσης του περιβάλλοντος.
Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι το γεγονός ότι το πειραματικό στάδιο έχει
σχεδόν ξεπεραστεί και μένει να δούμε τις εφαρμογές που θα έχη η τεχνολογία
αυτή , όσο και τις επιπτώσεις τους στην γενική εικόνα του κόσμου όπως τον
γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Πρώτα από όλα, διαθέτοντας ένα μεταφερόμενο κινητήρα που δεν χρειάζεται να
ενωθή με κανένα ηλεκτρικό ή άλλο δίκτυο παροχής για να λειτουργήση, θα
μπορούσαμε να τροφοδοτήσουμε με μηδενικού κόστους ενέργεια σταθμούς
αφαλάτωσης του θαλασσινού νερού και να εξασφαλίσουμε την χωρίς κόστος
μεταφορά του σε οποιαδήποτε περιοχή. Μια τέτοια αστείρευτη πηγή νερού, θα
μπορούσε να αρδεύση απέραντες άνυδρες και ακαλλιέργητες εκτάσεις με
αποτέλεσμα την μετατροπή του πλανήτη σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, σε
έναν καταπράσινο παράδεισο !!
Η εφαρμογή της μετάδοσης της κίνησης με μαγνητικούς κινητήρες στα οχήματα
(έχει ήδη πραγματοποιηθεί πειραματικά) θα φέρη επανάσταση στις συγκοινωνίες
και το κυριώτερο : Σχεδόν θα εκμηδενίση τα κόστη παραγωγής και μεταφοράς
αγαθών με αποτέλεσμα την κάθετη άνοδο του βιοτικού επιπέδου για ξεκίνημα.
Η απεξάρτηση της παραγωγής από την κατανάλωση υλικών πηγών ενεργείας, εκτός
των άλλων θα σημάνη και την πλήρη ανατροπή των γεωπολιτικών ισορροπιών σε
κάθε γωνιά του πλανήτη.
Βεβαίως είναι αυτονόητο ότι τα πανίσχυρα καρτέλ που ελέγχουν όλες τις μορφές
ενέργειας σήμερα, δεν πρόκειται να παραδώσουν αμαχητί την απόλυτη κυριαρχία
που κατέχουν επάνω σε κάθε οικονομική, πολιτική, πνευματική και κυρίως επάνω
σε κάθε επιστημονική δραστηριότητα. Με δεδομένο ότι τα κέντρα εξουσίας τους
γνώριζαν πάντα και με κάθε λεπτομέρεια τις δυνατότητες της τεχνολογίας
αυτής, βλέποντας την ως επερχόμενη λαίλαπα που θα σαρώση τις τεχνολογίες
αναλωσίμων καυσίμων του περασμένου αιώνα, έχουν ξοδέψει απίστευτα ποσά σε
μια άνευ προηγουμένου προπαγάνδα υπέρ ενός σχεδίου με το οποίο ελπίζουν να
ανατρέψουν την δυναμική αυτής της τεχνολογίας : Την κατοχύρωση εναλλακτικών,
αλλά ελέγξιμων μορφών ενεργείας για την δημιουργία ενός μελλοντικού, δήθεν
'οικολογικού' παραδείσου.
με σκοπό να προκαλέσουν μια σύγχυση μεταξύ των 'πρασίνων' πηγών ενεργείας
και να στρέψουν τα βλέμματα του κόσμου σε 'καθαρές' πηγές που όμως όλες
απαιτούν μόνιμα εγκατεστημένες και φυσικά πολυδάπανες εγκαταστάσεις
(φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες κλπ) και οι οποίες βεβαίως έχουν εκ των
προτέρω κατοχυρωθεί από τα νεοταξικά καρτέλ και τους πολιτικούς υφισταμένους
τους. Είναι ο μοναδικός τρόπος να περισώσουν την κυριαρχία τους και
ταυτόχρονα να συντηρήσουν την ψευδαίσθηση στους υπηρέτες τους πως ελέγχουν
τις πηγές κάθε μορφής πλούτου. Αυτό μάλιστα το θεωρούν ως το πιο σημαντικό,
διότι χωρίς αυτούς είναι ανίσχυροι.
Το πλεονέκτημα όμως του μαγνητικού κινητήρα να είναι οικονομικά προσιτός,
μεταφερόμενος και αυτόνομος σε σχέση με τον χώρο που βρίσκεται, είναι
απόλυτα καταστρεπτικό για τα παραπάνω σχέδια. Πολύ σύντομα θα ζήσουμε όλοι
τα αποτελέσματα αυτής επερχόμενης επανάστασης και καλό είναι να είμαστε σε
θέση να διαχωρίζουμε τα 'πράσινα' και δήθεν 'οικολογικά' οράματα των
δυναστών μας από την δυναμικότητα μιας πραγματικής απαλλαγής του πλανήτη από
τις μολυσματικές μεθόδους μετατροπής αναλώσιμων υλικών σε ενέργεια.
Κώστας Σκανδάλης.
πηγη